16 Aralık 2013 Pazartesi

okuyucularıma tanıtmak şerefine



Merhaba, izmir Escort 'ın tarifi imkansız ve dilden dile dolaşan özellikleri ve bu bayanları internet ortamından bulabileceğiniz harika bir web sitesini siz değerli okuyucularıma tanıtmak şerefine nail olmak isterim.

Efendim bilindiği üzre internet üzerinde birçok ilan sitesi ve tanıtım yapılan site var. Ancak son zamanlarda adından sıkça söz ettiren bir izmir Escort 'ın tanıtımı yapıldığı ve yayımlandığı izmir.firmescort.com gibi bir site var. Bu site özellikle yeni bir hizmet olan lokasyon aramalı yani bölgesel escort arama imkanı sunuyor bizlere. Diğer bilindik escort ilan siteleri gibi değil de özellikle bayanların görsel görüntüleri açısından çok zengin. Zaten önemli olanda bu değil mi bizler için. Resimler o kadar fazla ki ihtiyacımız olan şeyi en kısa ve en doğru şekilde sunan nadir bir ilan sitesi.

istanbul 'lu escort bayan arayışında olan tüm internet kullanıcılarının ziyaret etmesi gereken bu site gizlilik prensibi 'nide ön planda tutarak %100 kullanıcı güvenliği ve gizliliği sağlıyor. Tabi ki buda diğer sitelerde olmayan çok önemli bir özelliktir.

14 Aralık 2013 Cumartesi

çıkarak deliler gibi



herzankı gbi yene bilgisayar başındaydımm snra Kapı çaldı. Gelen ayşegüldü. Annemi istanbul escort sordu bende yok dedim. Bana kapının anahtarını verip markete gideceğini kardeşinin geleceğini ve gelince ona vermemi söyledi. Bende seve seve kabul ettim. Nede olsa iç çamaşırlarını alcaktım. Tabi dedim tam içeri girecektimki ayşegül eğilip 9 aylık oğlunu arabasına koydu. Altında tanga vardı ve kalçası müthişti. Zaten ayşegüldeki göt beni hep delirtmişti. Hemen oracıkta götüne dayayasım geldi. Götüne dayanıp gögüslerini sıkmak wardı. ayşegül gider gitmez eve girip yatak odasına daldım. Murat burda düzüyordu ayşegülü. Hemen çekmeceleri açtım ayşegülün iççamaşırlarını aramaya koyuldum. Çekmeceleri açtıkça ayşegülün dantelli süper seksi külotları çıkıyordu. Hepsini koklayıp amının kokusunu hissetmeye çalıştım. Daha sora hepsini organıma sürtüp amına sürtüyormuş gibi düşünmeye başladım. 2-3 Külot alıp hemen bizim eve geldim. Evde külotlarla oynarken kapı çaldı.

Ayşegül gelmişti. Organım kalkık ve kaskastı haldeydi. Ufaklığı kamufle istanbul escort etmeye çalışarak kapıyı açtım. Anahtarı istiyordu. ayşegül anahtarı aldıktan sonra organımın kalkık olduğunu farketti. Dudaklarını ısırıp yanlışlıkla organıma dokunmuş gibi yaptı. Ben biraz utanmıştım. ayşegül ise hafif gülümsedi. Sonra hadi kolay gelsin deyip gitti. Kapıyı kapattıktan sora odaya girirp ayşegül hakkında fantezi kurmaya başlamıştım. Ama 5 dk. Geçmeden zil çalmıştı.


Kapıyı açtığımda ayşegül karşımda duruyordu. Kısa pileli bir etek giymişti. Üstündede beyaz bir tişört vardı. Altına sütyen giymemişti ve gögüslerinin uçlarını çok rahat farkedebiliyordum. Ben onu böyle süzerken birden atılıp dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımı öpmüyor sanki somuruyordu. Bende ellerimle kalçalarını sıkıp karşılık verdim. ayşegül deli gbiydi. Beni kendi evine çekip kapıyı kapattı. Meğerse eve girdikten sora masturbasyon yapmış ama kendini tatmin edemeyince benle yatmaya karar vermiş. Öpüşerek zarzor yatak odasına geldik. Herşey çok hızlı gidiyordu. Yatağa geldikten sora işi rölantiye almaya karar verdim. Ama ayşegül hiçde yavaşlicak gibi gözükmüyordu. Beni hızlıca soydu ama ben onu yavaşça o anın zevkini çıkartarak soyuyordum. Usulca kulağına yavaş ol bebeğim acele etme ben burdayım kaçmıyorum tadını çıkar anın dedim. Tamam seninin nasıl istersen öyle olsun dedi. Yavaşça tişörtü çıkardım. Gögüsleri öylece karşımda duruyordu. Yavaşça avuçladıktan sonra ayşegülü yatağa yatırdım. ayşegülle öpüşmeye başladık.. Elimlede yavaşça eteğini sıyırıyordum. Altına külotta giymemişti. Tam anlamıyla kendini bana hazırlamıştı. Dudaklarını somururken ellerimde amında kalçalarında yani vücudunun heryerinde dolaşıyordu. Altımda yavaşyavaş kıvranmaya başlamıştı. Artık kendini tam anlamıyla bana vermişti. Dudaklarımı yavaşça dudaklarından boğazına doğru kaydırıyordum. Gögüslerini okşayıp somurmaya başladım. Gögüsleri öyle çok büyük değildi ama şekli harikaydı. Biraz daha somurduktan sora hafif süt gelmeye başlamıştı. Osırada ayşegülün ufak oğlu uyanık bizi izliyordu. Ona bakarak sütü emmeye başladım. Ayşegül hafiften titremeye başlamıştı. Derken dudaklarımı gögüslerinden göbeğine doğru getirdim yavaşça. Ama bu 2nokta arasındaki heryeri öperek. Derken en önemli noktaya geldim. Amına. Amı kapkara ve hafif kıllıydı. Tıraş olalı baya olmuştu. Vede düz değildi dudakları hafif dışarı doğru bir tepe gibiydi. Dudakları dilimle somurmaya başladığımda ayşegül elleriyle kafamı bastırmaya başlamıştı. Anlaşılan bu çok hoşuna gitmişti. Dilimle ve dudaklarımla ayşegülü iyice baştan çıkartıyordum. ayşegül bağırmaya başlamıştı.


Hadi aşkım devam et durma devam et diye çığlıklar atmaya başlamıştı. Amı sulanmaya başlamıştı. Amından bacaklarına doğru gittim. Bacaklarını öpüyordum. ayşegül bırakma devam et diye haykırdı. Bende organımı tutup amının çevresinde dolaştırıyordum. Eteği tamamen sırdıktan sora ayşegül altımda ona girmem için inliyordu. Esmer tenine vücudumu sürtüyordum. Bu esmer bomba yani muratın kadını artık benimdi.. Benim kadınım olmuştu. Biraz sora onu benim organım doyuracaktı. Hayalini kurduğum sayısız fanteziler kurduğum kadın altımda onu sikmemi bekliyor hatta yalvarıyordu. Organımı tutup başını hafifçe amına soktum. Sora daireler çizdirmeye başladım. Organımın başı içerdeydi ama hemen sokmayı düşünmüyordum. Yalvarmasını bekliyordum. Ayşegül iyice baştan çıkmış sok bekleme sok diye inliyordu. Bacaklarını biraz daha ayırıp iyice yerimi aldım. Sora ayşegüle sen kimin kadınısın diye sordum. Oda sen, ben senin kadınınım dedi. Yeter artık gir içime. Seni içimde hissetmek istyorum sik beni sik beni diye bağırmaya başladı. Sırtımı tırnaklarıyla cırmalmaya başlamıştı. Iyice kıvama gelmiti. Bende artık dayanamaz olmuştum. Hazır ol ozaman şimdi giriyorum dedim vede organımı iyica soktum. Amı vıcıktı ama bir fırın kadarda sımsıcaktı. Muratın girdiği delik artık benimdi. Kalesini artık yitirmiş benle paylaşıyordu. Bu esmer yavrunun üstünde ileri geri gitmeye başladığımda evin içi zevk çığlıkları ile dolmuştu. ayşegül sakın durma nolur durma devam et devam diye haykırıyordu. Benimde hiç durasım yoktu zaten ayşegül orgazmn doruğuna çıkmaya başladığında bende orgazm olmaya başlamıştım. Geliyordu. ayşegüle geliyorum diye bağırdım. ayşegülde ayaklarını belimde kitleyerek amına tam girmemi sağladı. Ikimizde zevk çığlıkları atıyorduk0. Derken ikimizde aynı anda boşaldık. Döllerim ayşegülün enuç noktasına kadar gitmişti. Evet ayşegülün amına boşalmıştım. Arda bizi öylece izliyordu. Ben iyice boşalmıştım ama ayşegülü sikmeye devam etmeye çalışıyordum. Sonunda ikimizde yatağa uzandık. Çok yorulmuştuk. Soluksoluğa kalmıştık, derin derin nefes alıyorduk. Vüctlarımız terden sırılsıklam olmuştu. ayşegül dönüp harikaydın dedi. Bende asıl sen harikaydın dedim. Elimide vücudunda gezdiriyordum. Birden ayşegül prezo takmadık diye bağırdı. Ya hamile kalırsam diye söylenmeye başladı. Bende sırıtarak nolcakki ardaya bir kardeş murata bir piç annemlerde bir torun gelir dedim.

Ayşegül hayvan dedi vede dudaklarıma yapıştı. Sonrada üstüme çıkarak deliler gibi zıplamaya başladı. bna ulaşmak ıstyenler msj yollasn :)

8 Aralık 2013 Pazar

bayan hizmeti verenlerin




Erkek ile kadının birlikteliği yaratan tarafından verilmiş bir özel durum olmakla beraber bu sadece insana verilmiştir. Diğer canlılara da ilişki verilse de onlara sadece üreme amaçlı verildiğini de eklemek durumundayız. İnsanı diğer canlılardan ayıran en önemli özellik olan ilişkiden zevk alma unsuru erkek de çok daha fazla ilgi görmektedir. Bu nedenle erkek sürekli ilişki yaşamak peşinde koşar. Fakat bu noktada da seçici olmaya gayret eder. Erkek her zaman güzel ve çekici bir bayanın yanında olmasını ister. Bunun da her zaman mümkün olmadığını çok iyi bilir. Elbette bu durum geçmişe özgü bir durumken günümüz escort bayan siteleri ile bu devreden çıkmıştır.

Günümüz erkeği dilediği bayan escort ile erkekliğinin de farkına varmaktadır. Bayan escort bayan son derece güzel ve çekici kimliğinin yanında tecrübesi ile de size farkını ortaya koyacaktır. Escort bayan hizmeti verenlerin kültürlü yapıları da sizi fazlası ile etkileyecektir. Escort bayan hizmeti alan bir erkek bir daha ki sefere onunla sadece dört duvar arasına sıkışmayacaktır. ankara escort ile önce güzel ve romantik bir yemek yiyecek ve ondan sonra gecenin diğer bölümüne geçecektir. Escort bayan ile geçirilecek zamanlar belki de yaşamınızın en keyifli anları arasında ilk sırada yer alacaktır. Her türlü isteğinize karşılık verecek olan escort bayan sizin bundan sonra vazgeçilmeniz olacaktır.


7 Aralık 2013 Cumartesi

oracıkta yatırıp sikecektim.



Ahuyu Ofiste Bir gün dayımın hazır giyim atölyesine gitmiştim. Dayımın bürosuna geldiğimde 27-28 yaşlarında yeni bir sekreterle karşılaştım. Eski sekreter gitmiş yerini bu güzel almıştı. Dayım büroda yoktu ve Ahuyla sohbet etmeye başladık. Orta boylu, sarı saçlı, yuvarlak hatları olan seksi bir hatundu. Dul olduğunu öğrendiğimde daha çok sevinmiştim. Gel zaman git zaman Ahuyla sohbet ettikçe yumuşuyor ve yavşamaya başlıyordu. Arada bir dosyaları düzeltme ayaklarına raflarla oynarken domalıyor, bana donuna kadar baldır bacak, göt ankara escort ziyafeti çektiriyordu. Elimden gelse oracıkta yatırıp sikecektim. Bir gün yine hazır giyim atölyesine gittim ve Ahu dayımın iki günlük iş için gittiğini söyledi. Gün bu gündü Ahuyu sikicektim. Atölyede işçilerin büyük bölümü yıllık izinlerine kullandıkları için ortalık sakindi. Ahunun üzerinde mini bir etek üstünde memelerinin üst kısmını açıkta bırakacak bir gömlek vardı. Sımsıkı vücudunu sarmış meme uçları belli oluyordu. Bir ara telefon çalınca Ahu ayakta konuşmaya başladı ve sırtını bana hafif dönüktü. Ahunun karpuz gibi götü tam karşımda setrettikçe oldum yerde eriyip bitiyordum. Bu götü bir kerecik sikmek için bir servet harcayabilirdim. Bu arada benim ki önümde dikleşmeye başlamıştı. Bende dayanamadım ve elimi Ahunun yuvarlak kalçasına atarak okşamaya başladım. Bunun üzerine AHU dümenden önümden kaçıyor, az sonra tekrar yanıma sokuluyordu. Sizin anlayacağınız Ahuda kaşıntı başlamıştı. Birden ayağa kalktım ve arkadan Ahuya sarılıp telefonu kapattım. Ahu “Bir müşterimizdi ayıp oldu” deyince “Bırak şimdi işi mişi…” diyip dayımın odasına götürdüm ve odayı kilitledim. Sonra yine Ahuya arkadan sarılıp kalkık yarağımı Ahunun götüne dayayıp elimi gömleğinin içinden sokarak lokum gibi memelerini sıkmaya okşamaya başladım. Ahu “Yapma Emir, yapma” diyor, ama bir yandan da kalçalarını kalkık yarağıma bastırıyordu. Ahunun boynunu kulak memesini yalayıp “Seni bir kere sikmeden ölürümde bırakmam” dedim. Bunun üzerine Ahu “Bak aramızda kalacak. Dayın bir duyarsa beni hemen işten atar” dedi. “Tamam, canım elbette aramızda kalacak. Biz çocuk muyuz?” diyerek Ahunun elerini masaya dayayıp önümde dolattım ve sonra da baldırlarından başlayarak dilimi bacaklarının her yerinde gezdirdim. Tangasını kenara çekerek akan zevk sularını yalamaya başladım. Bal küpünü öyle delicesine yalıyordum ki Ahudan çıkan sesler ve vücudunun titremeleri git gide artıyordu. Amından akan sular çoğalıyor ağzım yüzüm am suyuyla dolmuştu. Ahunun amını ve göt deliğini doyasıya yalayıp artık sikmek istiyordum. Tangasını aşağıya sıyırıp Ahunun top gibi bembeyaz götü sıktım. Yuvarlak ve dolgun kalçalarını avuçlayıp “Sana öyle bir sokacağım ki bayılacaksın. Yavrum, fahişem benim” diyerek iyice yarağımı amcığının üzerinde gezdirmeye başladım. Ahu içine sokmam için yalvarıyor ama ben onu dinlemiyor ve sadece başını amının üstünde gezdirerek onu kudurtuyordum. Ahu önümde kıpır kıpır oynaşıp ” hadi sok artık erkeğim derken sesi titriyordu.. Yarağımı arkadan Ahunun vıcık vıcık sulanmış amcığına yerleştirip ” Yeter ki sen iste fahişem diyip” bir anda sonuna kadar kökledim. Ahudan yükselen çığlık üzerine hemen ağzını elimle kapattım. Siktikçe ahu “Ohhhhhhhh, ohhhhhhhhh!!! Hepsini Hepsini istiyorum Emir sik beni doya doya sik erkeğim ” diyordu. Kalçalarını avuçlayıp doya doya Ahuyu sikmeye başladım. Elerimi Ahunun saçlarına dolayıp kendime çekip canını acıtıyordum ve göz göze gelemiz hoşuna gidiyordu. Karşımda at gibi sikilmek onu delirtiyor ve saçlarını kendime çekip göt yanaklarına vurdum tokatlarla kendinden geçiyordu. Ahu inim inim inliyordu. Ahuyu dakikalarca bağırta bağırta siktim. Ahu sikile sikile ayakta zor duruyor artık boşalmam için yalvarıyordu. Ahu ardı ardına 3 kez boşaldığını hissetmiştim. Gözüm Ahunun götündeydi ve götüne tükürüp sikimi arka deliğine dayadım. Ne kadar ittirsem de girmedi. Ahuyu önümde diz çöktürüp yarağımı ağzına verdim. Deli gibi yalıyor sikilmenin verdiği sarhoşlukla gözleri baygın bana bakıyordu. Sonra yine domalttım ve götünü daha çok ıslatıp yavaş yavaş yarağımı götüne sokmaya başladım. Yavaş yavaş milim milim ilerletiyordum götüne ama Ahudan “Ayyyy, ayyy emir n’olur çıkart…. Lütfen çıkarttttt !!!” diye yalvarıyordu. Ben girip çıktıkça götü de gevşedi ve elimle amına yaptığım okşamalarla Ahu gevşeyip acıyı zevke çevirmişti. İnim inim inliyordu. Cendereye daha fazla dayanamayıp 25 dk sonra götüne boşaldım. Ahuyu zevkle birde götten sikip bıraktım. Uzun zaman sikiştik ama şimdi işten ayrıldı ve evlendi. Artık görüşmüyoruz….Bu hikaye 4 yıl önce yaşanmıştı…

ve yorgunduk birazcık



biz 3 ay önce evlendik karım 20 ben 24 yaşındayım eşim bir akşam annesini ve babasını çok özlediğini söyledi ve ağlamaya başladı benimde içim burkuldu yıllık iznimi alıp eşimin memleketine gitmeye karar verdik aradan üç gün geçti ve iznimi aldım ve arabamızla memlekete gitmek için yola koyulduk her geçtiğimiz şehirde hemen hemen durup gezer ve onlara hediye falan aldık eşimde halinden memnundu . yolda ilerlerken gece saat 00:2 gibi arabamın tiriger kayışı koptu aracı hemencecik saga çektim cumartesini pazara bağlayan gece idi birden ilerden gelen bir tıraktör gördüm ve yanımızda durdu ve araca baktı ve dediki kayış kopmuş yapacak birşey yok oğlum yarını beklicen nerelisiniz diye sordu yaşlı amca bizde filan yerliyiz dedim bakın isterseniz misafirim olun evladım evde kimsem yok hamın rahmetli oldu yanlızca 15 yaşında bir torunum var dedi eşimde karanlıktan ve ıssızlıktan korkar bilirim eşime baktım ne dersin dedim o da vallahi çok iyi olur dedi amcaya dedimki yarın nasıl hallederiz ben sabah namazında şehre inicem ama inşallah tamirci buluruz neden dedim yarın pazar evladım hem bulsakta öğleni falan bulur dedi ama sabah namazında sende kalk beraber gidelim dedi tamam gideriz amca deyip eve geldik 15 yaşındaki çocuk bize misafir odasını hazırladı ve yorgunduk birazcık konuşduktan sonra uyuduk camii evin yanında idi ezanlar birden okununca uyandım ve çocuk yanımızda duruyodu beni görünce dedem seni uyandırmamı istedi namaz kılalım ve şehre gidelim dedi yani camiden cıkıp şahre gidecektik namaz kıldık camide amcaile ve cıktık amca dediki eşin evde sende eve git ben hallederim dedi olur dedim ve amca gitti camiden cıkan adamlarla sohbet ettik ve eve gittim evin kapısını acık bırakmışdı galiba amcaki acıktı bende çocuğu ve eşimi rahatsız etmeyeyim diye usulca eve girdim girişde hemen çocuk yatıyodu ama şimdi yok merak ettim ve gitti sandım misafir odasının kapısı kapalı ve camı kırık olduğundan amca carşaf gibi bişey le örtmüşdü yaklaştım ve eşimin inlemesini duydum elim falan titredi ve usulca baktım camdaki bezin arasından eşim o çoçukla resmen sikişiyodu aklıma inanamadım ve delirdim birazdaha izledim ve sinirim gecti ve sankide zevk bile alıyodum .cılgın eşim çocuğa amını yalatıyo ve

ve sinirim gecti



biz 3 ay önce evlendik karım 20 ben 24 yaşındayım eşim bir akşam annesini ve babasını çok özlediğini söyledi ve ağlamaya başladı benimde içim burkuldu yıllık iznimi alıp eşimin memleketine gitmeye karar verdik aradan üç gün geçti ve iznimi aldım ve arabamızla memlekete gitmek için yola koyulduk her geçtiğimiz şehirde hemen hemen durup gezer ve onlara hediye falan aldık eşimde halinden memnundu . yolda ilerlerken gece saat 00:2 gibi arabamın tiriger kayışı koptu aracı hemencecik saga çektim cumartesini pazara bağlayan gece idi birden ilerden gelen bir tıraktör gördüm ve yanımızda durdu ve araca baktı ve dediki kayış kopmuş yapacak birşey yok oğlum yarını beklicen nerelisiniz diye sordu yaşlı amca bizde filan yerliyiz dedim bakın isterseniz misafirim olun evladım evde kimsem yok hamın rahmetli oldu yanlızca 15 yaşında bir torunum var dedi eşimde karanlıktan ve ıssızlıktan korkar bilirim eşime baktım ne dersin dedim o da vallahi çok iyi olur dedi amcaya dedimki yarın nasıl hallederiz ben sabah namazında şehre inicem ama inşallah tamirci buluruz neden dedim yarın pazar evladım hem bulsakta öğleni falan bulur dedi ama sabah namazında sende kalk beraber gidelim dedi tamam gideriz amca deyip eve geldik 15 yaşındaki çocuk bize misafir odasını hazırladı ve yorgunduk birazcık konuşduktan sonra uyuduk camii evin yanında idi ezanlar birden okununca uyandım ve çocuk yanımızda duruyodu beni görünce dedem seni uyandırmamı istedi namaz kılalım ve şehre gidelim dedi yani camiden cıkıp şahre gidecektik namaz kıldık camide amcaile ve cıktık amca dediki eşin evde sende eve git ben hallederim dedi olur dedim ve amca gitti camiden cıkan adamlarla sohbet ettik ve eve gittim evin kapısını acık bırakmışdı galiba amcaki acıktı bende çocuğu ve eşimi rahatsız etmeyeyim diye usulca eve girdim girişde hemen çocuk yatıyodu ama şimdi yok merak ettim ve gitti sandım misafir odasının kapısı kapalı ve camı kırık olduğundan amca carşaf gibi bişey le örtmüşdü yaklaştım ve eşimin inlemesini duydum elim falan titredi ve usulca baktım camdaki bezin arasından eşim o çoçukla resmen sikişiyodu aklıma inanamadım ve delirdim birazdaha izledim ve sinirim gecti ve sankide zevk bile alıyodum .cılgın eşim çocuğa amını yalatıyo ve

3 Aralık 2013 Salı

da külotunu ayagindan



Merhabalar size başımdan geçen gerçek bir olayı itiraf etmek yazmak istiyorum.Çaliskan, mobil porno becerikli ve son derece güzel bir sekreterim var. O çalisirken, oteden kendisini seyretmeye doyamiyorum. ankara escort Adi Canan olan ve vücudundan disilik fiskiran 30 yaslarindaki bu kadin , kendisine özel ilgi duydugumun farkinda. Zaman zaman bana açik veriyor ama, ilk hareketi de yine benden bekliyor.Aslinda o kadar cesaretsiz bir izmir escort Genel Müdür degilim. Ama bu kiza karsi nedense çok çekingen davraniyorum. Sonunda dayanamadim ve ataga geçmeye karar verdim. Bir evraki imzalatmak için yanima geldiginde: “Canan Hanim… Yarina yetistirilmesi gereken o kadar çok is var ki, ne yapacagimi bilemiyorum” dedim.O da “Elimden geldigi kadar hizli is çikartmaya çalisiyorum efendim” diye cevap verdi. Ben ise “Görüyorum yavrum.. ” diye cevapladim. Bu yavrum sözcügünü o kadar atesli bir sekilde söylemistimki , yüzü kizardi ve gülümsemekten kendini alamadi. Ben sözlerimi sürdürdüm. “Verdigim bütün isleri zamaninda bitiriyorsun. Ben de tembellik etmiyorum ama zaman sigamiyoruz. Acaba…”Sözümü yarim birakarak yüzüne baktim. Gözlerini merakla gözlerime dikmis bekliyordu. Dirsegini masama yaslamisti. .Uzun uzun bakistik. Bu bakisma ikimizi de titretmisti. güzel sekreterimin burun delikleri heyecanla açilip kapaniyordu. Benimse erkeklik organim iyice sertlesmisti. Teklifte bulunmamin tam zamaniydi. “Acaba mesaiden sonra çalismalarimizi evimde sürdüremezmiyiz?” diye sordum. O da yüzüme tatli bir gülümsemeyle “Neden olmasin…” diye mirildandi.”Öyleyse is çikisi giyinip beni bekleyin” dedim. O gün söförümü azat ettim. Arabayi kendim kullanacaktim. Is çikisi Canan hanimla otomobilime bindik, lüks bir lokantanin önünde durduk. Sekreterim hiç sesini çikartmiyordu. Açiklama yapmak geregini duydum.Bekar adamin evinde her zaman yeterince yiyecek bulunmaz. Önce su yemek isini aradan çikaralim” dedim.O da “Tamam” deyince lokantaya girdik. Lokantada yemeklerimizi yedik. Arada ikiser kadehte kaliteli kirmizi sarap içtik. Sekreterimin gözleri bir hos olmus, kafasi hafiften dumanlanmisti. Bu andan itibaren yapacagim hiç bir teklife hayir diyebilecek durumda olmadigini anlamistim.Yeniden otomobile bindik ve bir diskoya gittik. Burada da hem içmeye devap ettik, hem de bol bol dans ettik.Dans sirasinda sekreterim kendisinden öylesine geçmisti ki, hareketli parçalardan sonra iyice yorulmus, vücudunu kollarima birakmis, basini omuzlarima yaslamisti.Artik eve gitme zamaniydi. Arabayi çok dikkatli kullanarak ve kazasiz belasiz gelebildik. Sicak bir yaz gecesiydi. Canan hanim dansin ve sarhoslugun etkisiyle buram buram terliyordu. Serinleyebilmek amaciyla bluzunu çikartti. Bir tek sütyeni kalmisti. Ben de fanilam dahil yer seyimi çikarttim. Bir tek pantolonla kalmistim. “Çalismaya baslayalimmi?” diye kinayeli kinayeli sordum. Yine tatli tatli gülümseyerek “Hi Hi…” dedi. O zaman yanina yaklasip, sütyenini de çikarttim. Kalbi kuslarin kanat çirpisi gibi hizli hizli atiyordu. Onu kollarimin arasina alarak sardim. Dudaklarimiz kenetlendi. Canan hanim kitliktan çikmis gibi kemiriyordu dudaklarimi. Öpüsürken pantolonumu ve külotumu çikarttim. . O da külotunu ayagindan siyirdi. Simdi ikimiz de çirilçiplak ve vücutlarimiz alev alev yaniyordu. Yaragimi ellerine aldi. “Oooo!” dedi “Çok kalin ve uzun… Böyle iri bir yarragi simdiye kadar ne gördüm, ne de tattim” dedi.Cevap vermedim. Ben saçlarini oksarken sekreterim sikimin kafasina küçük öpücükler konduruyordu. Sonra sil darbeleri vurmaya basladigi .ikini agzinin içine gömmeye basladi. Çok mutluydum. Kesik kesik hiçkiriyor, “Devam et yavrum, devam et…” diye mirildaniyordum. “Sen de beni em lütfen…” diye inledi.Hemen üzerinde 69 vaziyeti aldim ve küçük,az killi, sicacik amini yalamaya basladim. “Dilini göm içime , lütfen…” diye inledi. Dilimi aminin içine sokup çikartmaya basladim. “Amimi yala… Amimi yala sik beni dilinle sik beni, simdi sik beni, onu istiyorum artik” deyince sekreterimi halifleksin yumusak tüyleri üzerineyatirdim ve bacaklarini omuzlarima aldim. Önce hafifçe bastirarak yaragimi yarisina kadar amina soktum.”Sertçe bastir, hepsini göm. Sonuna kadar sok!” diye inledi. Bütün agirligimla üzerine çullandim. “Ooooh!” diye inliyordu.Simdi bastirip duruyordum. . O da hareketsiz kalmiyor ve altimda kivraniyordu.”Gelmek üzereyim…Geliyorum… Geldiim! Annecigim, annecigim, ne güzel!: diye uzun bir çiglik atti.Bu arada Tanısmak isteyen ciddi bayanlar msn adresim ekleyinBunun üzerine menilerimi deliginin içine aktardim.”Ahhh! ne kadar sicak! Ne hos!” diye inledi. Az sonra kareketsiz kalmisti. Altimdan kalkti, kadinligini peçete ile silip yeniden bacaklarimin arasina daldi. Benimkini yine agzina alip emmeyebasladi. Bir kere daha sertlesmisti. Bu defa üzerime o çikti. Eliyle tuttugu organimi kendi deligine sokup ziplamaya basladi. Oturup kalktikça inliyor, zevk çigliklari atiyordu. O gece sabaha kadar fazla mesai yaptik ve sevismekten bikmadik.O günden sonra sevgili sekreterimle her hafta sonunda, kendi evimde bulusarak fazla mesai yapmaya devam ediyoruz